Opgelost door Consumentenbond: email wijzigen lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42092
Gebruiker
Dyep
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In mijn profiel in klachtenkompas wil ik mijn email wijzigen. De instructie luidt: voer uw huidige wachtwoord in om uw Emailadres of wachtwoord te wijzigen. Maar er komt geen invulscherm voor het wijzigen. Mijn oude email is niet meer bereikbaar dus hoe krijg ik het nu voor elkaar.
[gegevens verborgen]

3 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van den Berg,
    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij uw e-mailadres gewijzigd naar [informatie verborgen]. Dit is tevens ook uw nieuwe gebruikersnaam. Mocht u in de toekomst nog uw e-mailadres willen wijzigen dan kunt u dit mailen naar info@klachtenkompas.nl.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.
    Met vriendelijke groet,
    M.Chotkan Consumentenbond
  2. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    -dubbel bericht-
  3. Auteur
    Dyep
    Datum
    ok

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dyep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen