Opgelost door Consumentenbond: En alweer is mijn klacht kwijt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317024
Gebruiker
Yoast
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Eerst schrijf ik een klacht over postnl, klik op VOLGENDE, "access denied" pagina. Klik ik op terug in mijn browser, krijg ik weer een leeg formulier.
Alles weg! Er kan iets mis gaan, misschien door mijn addfilter of de sessie verliep omdat ik er te lang over deed, maar als ik met moeite een klacht formulier moet je hoe dan ook niet zomaar alles weg gooien.

Dien ik hierover een klacht in, doorloop het proces van registratie, klik op de "Bekijk je klacht!" knop, "Klacht niet gevonden".
Daar zakt mijn broek van af.

De oplossing

Fix jullie website.

Bijlagen

4 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Ruijsch,

    Hartelijk dank voor uw klacht over Klachtenkompas.

    Vervelend om te lezen dat het plaatsen van de klacht niet soepel verlopen is. Het klopt dat er een tijdslimiet is voor het plaatsen van de klacht, hoe lang dit limiet is hangt af van de browser die u gebruikt.
    Uw suggestie om 'te onthouden' wat u in het formulier heeft ingevuld heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Klachtenkompas is constant in ontwikkeling, dus suggesties zijn altijd welkom.

    Uw klacht over PostNL zie ik terug op Klachtenkompas met klachtnummer #317032. De klacht lijkt gelukkig dus wel geplaatst te zijn.

    Mocht u onverhoopt toch nog problemen ervaren met het plaatsen van een klacht, dan kunt u gerust telefonisch contact met ons opnemen via 070 - 445 45 45. Zo kunnen wij u snel en gericht van dienst zijn.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Consumentenbond

    Imke

  2. Auteur
    Yoast
    Datum

    Bedankt voor uw reactie.

    Kijkt u eens in mijn lijst met klachten. (zie afbeelding bijlage)

    Klik dan op "Klacht kwijt op klachtenkompas.nl" en dan ziet u een pagina "Klacht niet gevonden" De klacht staat wel in de lijst maar bestaat niet blijkbaar.
    Als u klikt op "Klachtenkompas.nl" in de titel dan leidt dit naar een pagina met "Oeps, er is iets misgegaan."

    Uw database is nu niet meer 100% consistent want er zijn referenties naar dingen die niet bestaan.

    Ik had als bedrijf "Klachtenkompas.nl" ingevoerd zonder een bedrijf uit de lijst te kiezen. Ik had op het snelzoekresultaat "Consumentenbond" moeten klikken zoals ik de tweede keer wel deed. Vermoedelijk is het hierdoor mis gegaan.

    Dit ter informatie aan u. Als u het heeft gelezen sluit ik de klacht.

    Met vriendelijke groeten,
    Joost.
    ps. De klacht over postnl had ik opnieuw ingevoerd, de eerste poging was echt weg.
  3. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Ruijsch,

    Hartelijk dank voor uw bericht met aanvullende informatie. Ik geef uw signaal door aan de verantwoordelijke afdeling zodat dit in de toekomst verholpen kan worden.

    Vriendelijke groet,
    Consumentenbond

    Imke
  4. Auteur
    Yoast
    Datum
    Bedankt. Hierbij sluit ik de klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yoast
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content