Klacht Consumentenbond: fabrieks garantie

mart

laptop gekocht op 20-09-2012 . na thuiskomst bleek die kapot te zijn waardoor wij deze in dongen moesten omruilen gezien er in breda geen meer vooradig was. wilde de laptop op 31-03-2013 aan zetten maar deze deed helemaal niets meer. mede door de informatie van de verkoper destijds hebben wij gekozen voor harense smid. de verkoper vertelde dat reparaties en herstel in eigen beheer was ,en dit zeer snel en er zelfs mogelijk was om er op te wachten.indien er reparatie uit besteed moest worden dat wij een laptop in gebruiksleen zouden krijgen. vandaag 02-04-2013 2 maal voor de laptop naar harense smid in breda gegaan. waar ze al zeer snel vermelde dat deze naar de fabrikant moest worden gestuurd. en dat ze geen duidelijk termijn konden geven wanneer de laptop gemaakt terug zou zijn .kan 2 , of 5 a 6 weken zijn geen laptop in bruikleen meegekregen ,want die hebben ze niet zeiden ze. het enigste wat ze voor ons konden beteken na een tweede bezoek dezelfde dag is er spoed van te maken. ik heb daardoor zelf het telefoonnummer van de fabrikant gevraagd en die gebeld te hebben zei ons dat we de laptop ook zelf rechstreeks hadden kunnen aanmelden. dit noemen ze pickup garantie en gaat sneller 7 a 10 werkdagen ze komen dan de laptop thuis ophalen en na reparatie weer afleveren. ook dit is ons niet medegedeeld door harense smid breda.

ik was tevreden geweest als ze ons een bruikleen laptop zoals was beloofd bij de verkoop ,hadden meegegeven . of een voorstel ,of ondehandeling . en ook de nodige juiste informatie hadden gegeven . want dan had ik de laptop zelf aan de fabrikant aangeboden. nu moet ik maar afwachten wanneer ik de laptop terug mag verwachten. omdat ik de laptop dringend nodig heb voor belangrijke zaken.

Consumentenbond
    Geachte heer/mevrouw Rooyakkers,U legt ons een klacht voor over de Harense Smid. Graag willen wij u hierover telefonisch adviseren. Wij hebben uw gegevens in ons systeem staan en zullen vandaag nog contact met u opnemen over deze kwestie.Omdat uw klacht niet over de dienstverlening van de Consumentenbond gaat zullen wij de status van deze klacht op afgehandeld zetten.Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?