Klacht Consumentenbond: Feest 60-jarig bestaan! Filmpje niet te bekijken op iPad???

Geachte Consumentenbond,
Hoe kan het dat u het Jubileumfilmpje voor de iPad onbereikbaar maakt, door te eisen dat je eerst Adobe Flash installeerd, terwijl men weet dat dit niet te installeren is op de iPad? Andere films van de Consumentenbond zijn wel altijd bereikbaar.
Vanwaar deze keuze?
U sluit daarmee een zeer hoogwaardig ( volgens uw eigen testen) product uit.
Ik ken nog maar zeer weinig instellingen die deze eis stellen. Juist de gelukkig altijd zo kritische Consumentenbond zou haar eigen leden niet met dit probleem moeten opzadelen.
Graag een oplossing voor dit probleem.

D. de Groot
(reeds jaren lid en geabonneerd op diverse producten)

Consumentenbond
    Beste meneer/mevrouw De Groot,Op 1 november hebben wij ter ere van ons 60 jarig bestaan een speciale video gelanceerd. Deze video bevat verschillende interactieve onderdelen. U als kijker krijgt in de video de mogelijkheid uw eigen route door de Consumentenbond te bepalen. Ook gebruiken wij in een aantal scenes de naam van de kijker. Zo wordt u bijvoorbeeld persoonlijk welkom geheten bij de receptie. In uw geval is dan op een welkomstbord de boodschap ‘Welkom meneer/mevrouw De Groot’ te zien.Uiteraard hebben wij bij het maken van deze interactieve video geprobeerd rekening te houden met gebruikers van mobiele apparaten, zoals de iPad. Helaas is de techniek op dit moment nog niet ver genoeg gevorderd. Een interactieve en gepersonaliseerde video als deze wordt niet ondersteund op de meeste mobiele apparaten. In onze communicatie proberen we daarom zo goed mogelijk erop te wijzen dat de video het beste op de computer of laptop bekeken kan worden. Ik raad u daarom ook aan om de interactieve video op uw laptop of computer te bekijken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen we het graag.Met vriendelijke groet,Team Klachtenkompas
    Dick de Groot
    Voor de consumentenbond zijn Appleproducten tov de
    pc's niet iets om serieus aandacht aan te besteden. Dat blijkt keer op keer uit de inhoud van de Digitaalgids. Dat blijkt nu ook weer uit het verbazingwekkende antwoord over mijn klacht als iPadgebruiker. Wanneer denkt u evenredige aandacht te gaan besteden aan Appleproducten. Een evenredigheid die ongeveer overeenkomt met het gebruik in Nederland van bovengenoemde producten.Met vr. groeten,
    Consumentenbond
    Geachte heer de Groot,Wij nemen uw klacht mee in toekomstige ontwikkelingen om onze dienstverlening gebruikersvriendelijker te maken voor iPadgebruikers en gebruikers van andere mobiele apparaten. We doen ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk te realiseren.
    Voor nu kunt u rechtsonder het scherm klikken op 'problemen met afspelen?'. Zo kunt u de video alsnog bekijken, opgedeeld in aparte delen. Excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?