Opgelost door Consumentenbond: Fout advies van De Consumentenbond

Velde

Op aanraden Consumentenbond was ik overgestapt naar Energieflex. Ik zou 3 jaar 50 -- terugkrijgen en een goede prijs voor energie/gas. Nou ze zijn failliet en ook zit nu met een financiële tegenvaller. Ik zou nog terugkrijgen 214,40 en nog 2 jaar 50,--. Dus " leuk" zo'n advies van de Consumentenbond. Dat kost me dus 314,40. Hopelijk geven ze me nu echt advies dwz 314,40 aan mij betalen!

Financiële compensatie van 314,40

Velde
    Nog steeds geen reactie gekregen van de Consumentenbond!!
    Consumentenbond
    Beste mevrouw Van der Velde,

Zojuist hebben we elkaar even gesproken en elkaars standpunten over de situatie met elkaar uitgewisseld. Hoewel wij uw schade niet kunnen compenseren, betreuren wij het zeer dat u door deze situatie bent benadeeld.

Mocht u de informatie uit ons gesprek en het standpunt van de consumentenbond nog eens willen nalezen dan verwijs ik u naar onze website:

Nogmaals dank dat u dit bij ons kenbaar heeft willen maken.

Jeanine
    Klachtenbehandelaar

Velde
Reële oplossing. Klacht werd serieus genomen door de Consumentenbond. Gesprek ter afhandeling was naar tevredenheid.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?