Klacht Consumentenbond: Fout bij importeren e-mails, e-mail naar klant

A.E.J.M. Mangnus

Twee keer krijg ik het bericht:

Bij het inlezen van uw e-mail is er een fout opgetreden.

Wilt u zo vriendelijk zijn uw e-mail nogmaals aan ons te verzenden?

Op onze website kunt u ook lezen wat de alternatieve mogelijkheden zijn om met ons in contact te treden.

Consumentenbond

Ik wil een gratis mini belasting gids aanvragen, dat is voor leden niet gemakkelijk,
( Kan me niet voorstellen dat een lid van de consumentenbond daarvoor moet bellen )

Werkende consumenten bond e-mail en een gratis mini belastinggids.

Geachte heer Mangnus,

Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl. Ik heb zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt.

Vervelend om te horen dat u steeds een foutmelding krijgt bij het versturen van een e-mail naar de Consumentenbond. Er kunnen verschillende redenen zijn die deze foutmelding veroorzaken. Om de exacte reden te kunnen achterhalen, wil ik u verzoeken telefonisch contact op te nemen met de afdeling Service & Advies via telefoonnummer 070-445 45 45. Wij kunnen dan uw gegevens controleren.

U geeft aan dat u graag de minigids Belastingaangifte wilt bestellen.
    Onze minigidsen kunnen inderdaad telefonisch besteld worden. De Consumentenbond gebruikt de Minigidsen om in persoonlijk contact te komen met zowel leden als niet-leden van onze organisatie.

Waarom telefonisch contact?
    In een telefoongesprek met mensen die interesse tonen in onze diensten, kunnen we meer vertellen over de Consumentenbond en het werk dat wij doen. Wij hopen dat mensen ons daarin willen ondersteunen door bijvoorbeeld een abonnement te nemen. Bellers die al een abonnement met de Consumentengids hebben willen we graag op de hoogte stellen van de andere gidsen van de Consumentenbond. Overigens bent u natuurlijk nergens toe verplicht.

Verder geven deze telefoongesprekken ons een goed beeld van wat er onder consumenten leeft en of bellers nog met bepaalde kwesties zitten. Mogelijk kunnen wij hierin ondersteuning bieden. Wanneer de Minigids alleen via internet verkrijgbaar zou zijn, missen wij deze kans om met u in contact te komen.

Om u tegemoet te komen heb ik de minigids Belastingaangifte direct na ontvangst van uw melding op Klachtenkompas.nl naar u toegestuurd. U ontvangt de minigids binnen vijf werkdagen.

Excuses voor het ongemak!

Ik wens u een fijne dag!

Sabine
    klachtencoördinator

A.E.J.M. Mangnus
    Nog steeds geen minigids ontvangen terwijl deze binnen 5 dagen geleverd zou moeten worden.
    Geachte heer Mangnus,

Wat vervelend dat u de minigids Belastingaangifte nog niet heeft ontvangen.
    Ik kan helaas niet achterhalen waarom u de minigids niet heeft ontvangen, aangezien deze wel naar u verstuurd is.

Ik heb nogmaals een minigids Belastingaangifte naar u verstuurd. Ik hoop van harte dat u deze wel binnen vijf werkdagen van ons ontvangt.

Excuses voor het ongemak!

Sabine
    klachtencoördinator

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?