Klacht Consumentenbond: Foutief filmpje

Gerrit van helden

De consumenten gids heft bij haar 60 jarige bestaan een filmpje gemaakt. echter doet dit filmpje het niet. Dat betekend dat er een kans word beloofd, als je het filmpje afmaakt, en dat is onmogelijk. Dit vind ik echter niet kunnen, want ze zijn de consumentenbond zelf

Een werkend filmpje en een echte kans om te winnen!

Consumentenbond
    Beste meneer/mevrouw van Helden,Op 1 november hebben wij ter ere van ons 60 jarig bestaan een speciale video gelanceerd. Deze video bevat verschillende interactieve onderdelen. U als kijker krijgt in de video de mogelijkheid uw eigen route door de Consumentenbond te bepalen. Ook gebruiken wij in een aantal scenes de naam van de kijker. Zo wordt u bijvoorbeeld persoonlijk welkom geheten bij de receptie. In uw geval is dan op een welkomstbord de boodschap ‘Welkom meneer/mevrouw van Helden’ te zien.Uiteraard hebben wij bij het maken van deze interactieve video geprobeerd rekening te houden met gebruikers van mobiele apparaten, zoals de iPad. Helaas is de techniek op dit moment nog niet ver genoeg gevorderd. Een interactieve en gepersonaliseerde video als deze wordt niet ondersteund op de meeste mobiele apparaten. In onze communicatie proberen we daarom zo goed mogelijk erop te wijzen dat de video het beste op de computer of laptop bekeken kan worden. Ik raad u daarom ook aan om de interactieve video op uw laptop of computer te bekijken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen we het graag.Met vriendelijke groet,Team Klachtenkompas
    Gerrit van helden
    het filmpje doet het weer, dank je

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?