Klacht Consumentenbond: Frequent haperend tv beeld

Klachtnummer
# 308445
Gebruiker
C.A.M. van Meel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Stilstaand beeld op interactieve tv van Delta Zeeland.
Gemiddeld 4 à 5 x per uur staat het beeld stil en loopt weer door na 5 à 10 seconden. Dit al sinds begin April 2018. Al zeker 5 x gebeld en klacht doorgegeven, maar tot nu toe "zijn ze er mee bezig en wordt de klacht onderkend", maar tot nu toe zonder oplossing.
Echt onplezierig en uiterst hinderlijk! Vandaag weer gebeld; "er wordt aan gewerkt maar we kunnen niets over een oplossing zeggen laat staan wanneer".
Misschien zou de Consumentenbond hier iets in kunnen betekenen?!
Vriendelijke groet,
CAM van Meel, HJJ van Dijk

De oplossing

Doorlopend beeld.tv ontvangst zonder haperingen.

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Van Meel,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat het beeld tijdens het tv kijken steeds vast loopt. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg hinderlijk is. Vooral gezien er niet concreet aangegeven kan worden wanneer het probleem verholpen zal zijn.

    Op onze website hebben wij een stappenplan ingeval van problemen met een provider. Graag verwijs ik u hiervoor naar de link: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/internet-bellen-televisie/problemen/problemen-provider.

    Wanneer overstappen voor u een optie is kunt u indien gewenst ook gebruik maken van onze vergelijker. Wellicht is er een andere provider die betere dekking levert bij u (https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/vergelijker).

    Als lid van de Consumentenbond mag u ook altijd advies bij ons inwinnen. U bereikt ons op telefoonnummer 070 445 45 45. Schroomt u niet om contact met ons op te nemen om de kwestie te bespreken.

    Prettige avond alvast gewenst!

  2. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Van Meel,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat het beeld tijdens het tv kijken steeds vast loopt. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg hinderlijk is. Vooral gezien er niet concreet aangegeven kan worden wanneer het probleem verholpen zal zijn.

    Op onze website hebben wij een stappenplan ingeval van problemen met een provider. Graag verwijs ik u hiervoor naar de link: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/internet-bellen-televisie/problemen/problemen-provider.

    Wanneer overstappen voor u een optie is kunt u indien gewenst ook gebruik maken van onze vergelijker. Wellicht is er een andere provider die betere dekking levert bij u (https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/vergelijker).

    Als lid van de Consumentenbond mag u ook altijd advies bij ons inwinnen. U bereikt ons op telefoonnummer 070 445 45 45. Schroomt u niet om contact met ons op te nemen om de kwestie te bespreken.

    Prettige avond alvast gewenst!

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen