Opgelost door Consumentenbond: Geen klacht maar een tip.

Swart

Mezelf gisteren aangemeld omdat ik een klacht had over Oxxio. Alles is prima verlopen. Nu wilde ik vandaag inloggen en dat moest natuurlijk met behulp van het door jullie opgegeven lastig te onthouden wachtwoord. Deze wilde ik veranderen, ik maar zoeken en kon geen mogelijkheid vinden. Ik geef toe, ben niet altijd even handig. Ben op zoek gegaan naar een mogelijkheid het jullie te vragen. Kon geen mogelijkheid vinden maar kwam er via een ingediende klacht achter. Jullie gaven een duidelijk antwoorden en heb mijn wachtwoord nu veranderd.
Er zijn dus kennelijk meerdere mensen met ditzelfde probleem.
De tip van mij is om de mogelijkheid je wachtwoord te veranderen direct bij de aanmeldingsmail te vermelden. Het scheelt een hoop zoekwerk voor dummies zoals ik.
Nogmaals dit is geen klacht maar een tip.
Zie alleen geen andere mogelijkheid om jullie dit te melden.

G.B. Swart

Het is maar een tip.

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Swart,Hartelijk dank voor uw bericht!
    Uw suggestie heb ik doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Uiteraard bedank ik u hartelijk voor het meedenken en delen van uw suggestie. Uw signaal zullen wij meenemen in een verdere evaluatie ter verbetering van de dienstverlening.
    Met vriendelijke groet, Muhlise Yetim
    Afdeling Service en Advies
    Swart
    Prima afhandeling, helemaal omdat jullie zo snel gereageerd hebben.

Swart

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?