Klacht Consumentenbond: gratis minigidsen

K. Koorevaar

Waarom zijn de gratis minigidsen voor leden niet per E-mail te bestellen, en moet ik telefonisch contact opnemen? {hopelijk toch niet omdat er dan eventueel een aantal vragen aan de beller gesteld kunnen worden...]

Te bestellen via E-mail

Consumentenbond
    Dank voor uw bericht. U vraagt waarom de gratis minigidsen voor leden niet per e-mail, maar telefonisch besteld moeten worden.

De Consumentenbond gebruikt de Minigidsen om in persoonlijk contact te komen met zowel leden als niet-leden. In een telefoongesprek kunnen we de bellers ook meteen meer vertellen over het werk dat wij doen. Hiermee hopen wij dat mensen ons daarin willen ondersteunen door lid te worden. Mensen die al lid zijn, wijzen wij op de voordelen van een aanvullend abonnement op één van de andere gidsen van de Consumentenbond. Verder krijgen wij met deze telefoontjes ook een goed beeld van wat er leeft bij consumenten en of bellers nog met bepaalde kwesties zitten waar wij bij kunnen helpen. Met bestellingen via internet zouden wij deze mogelijkheden allemaal missen.

Ik heb u in ieder geval de laatste minigids toegezonden. Deze kunt u binnen 3 werkdagen in de e-mailverwachten en binnen 10 dagen op uw deurmat.

Tot slot wil ik u vriendelijk bedanken dat u lid bent. Door uw lidmaatschap draagt u eraan bij dat ons werk überhaupt mogelijk is. Ook al kunnen we misschien niet elke wens vervullen, u kunt erop vertrouwen dat we naar uw feedback luisteren en proberen om dit mee te nemen bij de continue verbetering van ons producten- en dienstenpakket.

Als u nog vragen heeft, dan verneem ik dat graag.

Marloes
    Afdeling Service en Advies

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?