Klacht Consumentenbond: Gratis nummer Miss Perfect aangevraagd maar ontvang ineens een factuur hiervoor

Klachtnummer
# 57296
Gebruiker
sandra
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo, ik heb een gratis nr van Miss Perfect aangevraagd maar ik krijg hier toch een factuur voor. Deze aanbieding staat overigens nog online op http://www.consumentenbond.nl/aanvragen/missperfect-gratis/. Mijn lidnummer (ik wist niet eens dat ik lid ben geworden...) is 21837106. Wilt u mij aub ook direct uitschrijven.

Bedankt, Sandra

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte mevrouw Geerling, Uit onze administratie blijkt dat er een bedrag van €4,95 openstaat. Dit hebben wij per direct dicht geboekt. Dit houdt in dat u de factuur mag zien als niet verzonden. Verder heeft u geen abonnementen bij de Consumentenbond lopen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag.Met vriendelijke groet,R. Dubar
    Team Social Media

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen