Klacht Consumentenbond: hier kanik niets bijvoeten

Klachtnummer
# 384560
Gebruiker
A. Nyssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de bladen worden in plastic verzonden in deze tijd moet dat niet meer en bij de klantenservice word je afgescheept dat daar niets aan te doen is basta. Ik verwacht serieuzer genomen te worden. ik ben al meer dan 30 jaar lid vind het prima informatie maar als het niet kan veranderen met een sticker voor de post zeg ik mijn abonnement op

De oplossing

de bladen voorzien van een sticker en zo op de bus Geen plastic !!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Bedankt voor uw klacht waarin u aangeeft te verwachten dat wij onze gidsen zonder plastic gaan verzenden. Graag geef ik u mijn reactie.

    Over het algemeen verzenden wij al onze gidsen zonder plastic om de gids heen. Enkel wanneer er een los extra onderdeel (bijlage, informatieblad. etc) bij de gids zit verpakken wij deze in plastic. Gezien zonder deze verpakking het aanvullende deel gemakkelijk verloren kan gaan moeten wij de keuze maken deze extra te verpakken.

    Zoals u hopelijk begrijpt kunnen wij hier weinig aan veranderen zonder het risico te lopen dat u in deze gevallen niet de gehele gids en bijlagen ontvangt. In deze enkele uitgaven per jaar vrees ik dan ook dat wij genoodzaakt zijn het plastic te behouden. Het spijt me u niet anders te kunnen informeren.

    Uiteraard zullen wij alle gidsen waarbij dit niet het geval is zonder plastic blijven verzenden.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
    Klachtbehandelaar

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen