Klacht Consumentenbond: hoe kan een klacht worden ingetrokken

Klachtnummer
# 17274
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb enige tijd geleden een klacht geplaats over het bedrijf Solarbird. Zij hebben zich bijzonder ingespannen om alles naar tevredenheid op te lossen.
Nergens in het klachtenkompas is een link te vinden, waar ik mijn klacht kan intrekken of waar ik ze een compliment kan maken.
Nu is de klacht voor iedereen zichtbaar, maar dat alles is geregeld ziet niemand. Dat is een gemis.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste Wil Groot, Wat goed en fijn om te lezen dat Solarbird jouw klacht zo goed heeft opgepakt!Door de klacht met een +1 te beoordelen, laat je zien dat je tevreden bent met de afhandeling.Ook kan je in je laatste reactie aangeven dat je hierover tevreden bent en hoe ze het hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet, Romy Penningnieuwland
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen