Opgelost door Consumentenbond: Ik kan de procedure om mijn lidmaatschap te beeindigen niet vinden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 560303
Gebruiker
Gebruiker1574806689
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil/moet mijn abonnement opzeggen, maar ik kan de procedure daartoe niet vinden

De oplossing

Ik zou het heel plezierig vinden als de consumentenbond mij duidelijk kan maken HOE ik - liefst zo simpel mogelijk! - mijn abonnement op de consumentenbond, liefst met onmiddellijke ingang, kan stopzetten.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Dank voor uw bericht. Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, maar ik kreeg helaas geen gehoor.

    Wat jammer dat u overweegt uw lidmaatschap te beëindigen. Een opzegging kan op verschillende manieren worden doorgegeven. De makkelijkste manier is contact op te nemen via ons telefoonnummer 070 445 45 45. Wij gaan dan graag met u in gesprek.

    Het is tevens mogelijk het lidmaatschap te beëindigen nadat u bent ingelogd met het e-mailadres dat onder uw lidmaatschap bekend is of door contact op te nemen via ons contactformulier (https://www.consumentenbond.nl/service/contactformulier).

    Ik hoop u hiermee antwoord te hebben gegeven op uw vraag.
    Ik wens u verder een fijne dag!

    Vriendelijke groet,
    Isolda
    Consumentenbond

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1574806689
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor zover ik ik staat ben om de situatie te bezien lijkt 't me toe dat ik heel tevreden mag zijn met wat jullie voor me hebben gedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen