Opgelost door Consumentenbond: Kan mailadres niet wijzigen in Klachtenkompas profiel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161542
Gebruiker
Dollekamp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kan mijn mailadres niet wijzigen in het Klachtenkompas profiel. Heb hierover 2 weken geleden een mail gestuurd, jullie bevestiging was: Klachtenkompas ontvangstbevestiging contact #1733584. Tot op heden geen reactie.

De oplossing

Omschrijving hoe/waar ik mailadres wel kan wijzigen, telefonisch mag ook.

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Dollekamp,

    Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas.nl hebben wij zojuist telefonisch contact gehad.

    Ik hoop dat ik uw klacht naar tevredenheid heb opgelost.

    Ik wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Consumentenbond

    Sabine
    klachtencoördinator
  2. Auteur
    Dollekamp
    Datum
    Keurig afgehandeld, mijn mailadres is gewijzigd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dollekamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen