Klacht Consumentenbond: Kan op jullie website klachtenkompas.nl niet editen/aanpassen

sad Niet opgelost
ZilverBijl#998

Kan op jullie website klachtenkompas.nl niet editen/aanpassen

Zorg dat ik het kan aanpassen

Consumentenbond
    Geachte heer of mevrouw ZilverBijl#998,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op klachtenkompas. Fijn dat u de moeite wilde nemen om ons hierop te attenderen. Ik heb uw suggestie intern doorgestuurd, met het verzoek om hier met aandacht naar te kijken.

Aangezien de klacht na plaatsing op klachtenkompas direct wordt doorgestuurd naar desbetreffende bedrijf en u de mogelijkheid heeft bij eventuele onvolkomenheden meteen een volgend bericht te versturen, kunnen we helaas niet garanderen dat uw verzoek direct tot actie zal leiden. Uw bericht is echter zonder meer een waardevolle bijdrage voor onze documentatie.

Ik vertrouw erop u hiermee volledig te hebben geïnformeerd en wens u alvast een fijn weekend!

Consumentenbond

Karan

ZilverBijl#998
Uiteindelijke oplossing ''heb uw suggestie intern doorgestuurd, met het verzoek om hier met aandacht naar te kijken. Aangezien de klacht na plaatsing op klachtenkompas direct wordt doorgestuurd naar desbetreffende bedrijf en u de mogelijkheid heeft bij eventuele onvolkomenheden meteen een volgend bericht te versturen, kunnen we helaas niet garanderen dat uw melding direct tot actie zal leiden.'' ~ De reactie die ik kreeg, Afwachten dus.