Klacht Consumentenbond: Klacht aanpassen onmogelijk

Klachtnummer
# 303274
Gebruiker
Cheers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bloedirritant dat een reeds ingevoerde klacht niet meer aangepast kan worden. Waarom is dit? We maken toch allemaal type- en formuleerfouten? Ik moet dit kunnen herstellen. Ik zie alleen een prullenbaksymbooltje bij het invoerscherm

Gewenste oplossing

Maak mogelijk dat een reeds ingevoerde klacht geredigeerd kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Sluis,

    Hartelijk dank voor uw suggestie. Helaas klopt het dat het vooralsnog niet mogelijk is om een reeds geplaatste klacht aan te passen. Onze excuses voor dit ongemak. Het Klachtenkompas is constant in ontwikkeling, ik heb uw suggestie daarom doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Consumentenbond

    Imke

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen