Klacht Consumentenbond: Klacht POSTNL: verzekerd pakket niet bezord ontvanger, pakket nu naar afdeling onbestelbaar. 22-10-2012

Robert 1830

Bovengenomede klacht is voor de tweede maal zonder opgave van redenen op AFGEHANDELD gezet.

Klacht is nog steedsgehandeld.

Waarom wordt de klacht nu voor de tweede keer zomaar weer op afgehandeld gezet?

Wilt u de klacht weer openen?

via deze weg verzoek ingediend omdat e-mail ontbreekt op de site van Klachtenkompas

Robert 1830
    Nou de Consumentenbond lijkt ook wel zo'n groot bedrijf die niet reageerd of dingen oplost. Geen enkele reactie.
    Consumentenbond
    Geachte heer Brand, Wat vervelend dat uw klacht wéér op status "afgehandeld" is gezet, zonder opgave van redenen. Uw klacht heb ik vrijdag 21-12-2012 doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
    Helaas heb ik hier nog geen antwoord van ontvangen. Zodra uw klacht is opgelost, zal ik dit aan u terugkoppelen!Met vriendelijke groet, Romy Penningnieuwland
    Robert 1830
    Zolang de klacht over PostNL nog niet heropend is, blijft deze natuurlijk ook open staan.
    Consumentenbond
    Geachte heer Brand,Ik begrijp dat er wat heen-en weer is geschoven met de status. Ik kan hiervoor geen mailverkeer met PostNL of andere vorm van overleg vinden, maar dit gebeurd wel eens wanneer een bedrijf kan aantonen dat ze al het mogelijke hebben gedaan. De klacht staat weer op "in behandeling". U heeft vanaf vandaag weer 2 weken de tijd om op de klacht te reageren.Met vriendelijke groet,Ravindra Dubar
    Robert 1830
    Consumentenbond zegt de klacht weer op open te hebben gezet, maar hij staat nog steeds op afgehandeld.Erg moeilijk allemaal.

Robert 1830

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?