Opgelost door Consumentenbond: Klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 4531
Gebruiker
J. Wery
Datum
2 reacties

Details

Klacht

L.s.,

Op 31 mei jl. heb een brief verstuurd met een klacht over de bedrijfsvoering van de Consumentenbond aan de Consumentenbond.

Ik ben dan ook verbaasd dat ik gedwongen wordt om om deze klacht, gelimiteerd, via dit zeer onpersoonlijke medium te moeten herhalen en dat mijn brief inhoudelijk niet wordt beantwoord. Omdat het in de communicatiesfeer nog steeds gewoon en gebruikelijk is dat een brief met een brief wordt beantwoord. Hetgeen voor mij iets zegt over de onprofessionele wijze waarop de Consumentenbond reageert op mijn klacht.

Ik heb dan ook geen behoefte om verder gebruikt te maken van dit medium op grond van mijn geïnitieerde brief. En beschouw mijn klacht dan ook als 'verloren energie' en als zodanig afgedaan.

Zelfs de wijze van versturen van dit bericht staat mij tegen omdat ik helemaal geen klachten wil delen met derden via sociale media noch een verplicht account aan wil maken!

Wilt u mij a.u.b. niet meer via dit medium lastig vallen!

Groeten, J. Wery
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Wery,Vervelend dat uw brief niet inhoudelijk wordt beantwoord. Onze welgemeende excuses hiervoor.Graag zouden wij wel contact met u willen opnemen om samen tot een eventuele oplossing te komen.Indien u hier geen behoefte aan heeft, kunnen wij ons dat goed voorstellen en zullen wij u via dit platform geen berichten meer sturen. Met vriendelijk groet,Ravindra Dubar
    Medewerker Service & Advies
  2. Auteur
    J. Wery
    Datum
    Neemt U maar contact met mij op, bij voorkeur via mijn Gsm 06-51030623.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen