Klachten zijn naar update klachtenkompas.nl niet meer aanwezig

Klachtnummer
# 250045
Gebruiker
Jobra
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na aanpassen / updaten van website klachtenkompas.nl is mijn geplaatste klacht niet meer zichtbaar. Tevens werkt mijn gebruikersnaam niet meer, bijbehorend wachtwoord is ook niet meer op te vragen.

De oplossing

Herstel van alle klachten die voor de update op de site stonden.

4 reacties

  1. Auteur
    Jobra
    Datum
    Ter info, het betreft klacht #196297 m.b.t. keukenconcurrent
  2. Auteur
    Jobra
    Datum
    Serieus consumentbond, waarom zo lang wachten om te reageren.
  3. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Jobra,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op het klachtenkompas.

    Allereerst wil ik u onze welgemeende excuses aanbieden voor de late reactie. We hebben in de tussenliggende periode getracht uw eerdere klacht (#196297) terug te halen. Helaas is dit technisch gezien niet mogelijk vanwege uiteenlopende redenen. Ik bied u hier dan ook graag onze oprechte excuses voor aan, ik kan me heel goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart. Vooral wanneer u in afwachting bent op een reactie van een bedrijf.

    Bent u er inmiddels uit met de Keukenconcurrent? Indien hier geen sprake van is bent u natuurlijk vrij om de klacht opnieuw te plaatsen, mocht u dit nog willen.

    Ik vertrouw erop u hiermee volledig te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Consumentenbond

    Karan
  4. Auteur
    Consumentenbond
    Datum