Klacht Consumentenbond: KLACHTENKOMPAS ACCEPTEERD MIJN KLACHT OVER DHL NIET

H.J. Uitttenbogaard

Ik heb mijn verhaal gedaan over slechte ervaringen met DHL.
Netjes geformuleerd inclusief gewenste oplossingen om daarna op volgende te klikken krijg ik een melding dat het niet geaccepteerd word van mij ??? Moet niet echt gekker worden een klachtenkompas waar je je klacht niet kan deponeren ???

Zou in iedergeval fijn zijn als ik een antwoord krijg op deze klacht over klachtenkompas !!!

Consumentenbond
    Geachte heer Uitttenbogaard,

Hartelijk dank voor uw klacht over het plaatsen van een klacht op Klachtenkompas. Zojuist heb ik geprobeerd om u telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Graag geef ik u daarom via deze weg mijn reactie.

Vervelend dat het u nog niet gelukt is om uw klacht over DHL te plaatsen. Graag had ik u gesproken om na te gaan hoe deze melding precies ontstaan is. Kan het zijn dat uw klacht uit meer dan 2500 karakters bestaat? Bij het overschrijden van dit maximum, kunt u de melding te zien krijgen dat de klacht niet geplaatst kon worden. Wij raden u dan ook aan om nogmaals te proberen om uw klacht te plaatsen. Mocht u toch nog problemen blijven ervaren, neemt u dan alstublieft telefonisch contact op met onze klantenservice via 070 445 45 45, mijn collega's helpen u dan graag verder.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
    Consumentenbond

Imke

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?