Opgelost door Consumentenbond: Klachtenkompas geweldig als het werkt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 307464
Gebruiker
N.J. Hagen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tot 2 keer toe een uitgebreide klacht over Ferolli geschreven. Tot 2 keer toe bericht dat mijn klacht is geplaatst. Maar dat is niet zo.

De oplossing

Een werkend klachtenkompas

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hagen,

    Graag bied ik u onze excuses aan voor de ontstane verwarring.
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen, echter zullen eerst de gegevens van het bedrijf nog geverifieerd worden. Zodra dit gedaan is, wordt de klacht binnen 24 uur op het Klachtenkompas geplaatst.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Consumentenbond

    Imke

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.J. Hagen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen