Klacht Consumentenbond: Klachtenkompas is negatief

BasL94

Een website genaamd 'klachtenkompas' is pure negativiteit. Er is geen mogelijkheid voor positieve reviews.
Oneerlijk tegenover ondernemers.

Ook positieve reviews of aanraders

Consumentenbond
    Dank voor uw bericht. Graag licht ik hieronder de werking van het Klachtenkompas toe.

Klachtenkompas.nl is een initiatief en website van de Consumentenbond. Op het klachtenplatform kunnen gratis klachten van een consument over een bedrijf worden geplaatst, met de insteek dat samen met het bedrijf, constructief, naar een oplossing kan worden gezocht.

Alle klachten worden openbaar gepubliceerd, zodat iedereen ziet of er klachten over bedrijven zijn en kan zien hoe de bedrijven omgaan met klachten. Een positieve afhandeling van een klacht is dus ook zichtbaar. Zo kunnen consumenten zien hoe bedrijven klachten oppakken en oplossen.

Daarnaast kunnen consumenten een beoordeling over de klachtafhandeling achterlaten, waarmee zowel negatieve als positieve beoordelingen kunnen worden geplaatst. Via deze manier is het dus ook mogelijk om positieve feedback achter te laten. Wanneer een bedrijf wordt opgezocht op het Klachtenkompas is daarnaast ook een cijfer zichtbaar op basis van de achtergelaten boordelingen.

Ik hoop dat hiermee de werking van het Klachtenkompas is verduidelijkt. Mocht u het interessant kunt u voor meer informatie de pagina https://www.klachtenkompas.nl/over-ons bezoeken.

Tot slot, wens ik u een hele fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?