Opgelost door Consumentenbond: Klachtenkompas storing website

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 403453
Gebruiker
Lon
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Gisteren heb ik een klacht geplaatst op klachtenkompas.nl. Helaas kan ik sindsdien niet meer reageren en ontvang ik steeds de melding dat er iets is misgegaan. Inmiddels heb ik al twee keer gebeld met Klachtenkompas en in eerste instantie bleek er een storing op de website en vanmorgen kon er geen mededeling worden gedaan.

U begrijpt dat dit buitengewoon vervelend is om deze klacht zo te laten hangen. Kunt u mij informeren wat de oorzaak is van deze storing en wanneer u denkt deze te hebben opgelost?

Gewenste oplossing

storing verhelpen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Allereest, wil ik onze excuses aanbieden voor de eerdere gang van zaken. Dit is niet wat wij nastreven. Ik wil u daarom onze oprechte excuses hiervoor aanbieden. Bij het nakijken van uw klacht zie ik dat door een storing in ons systeem de foutmelding is ontstaan. Zojuist heb ik een aanpassing gedaan. Uw initiële klacht zou weer bruikbaar moeten zijn en u kunt een reactie plaatsen. Verder zie ik dat u een nieuwe klacht heeft aangemaakt om een reactie te geven. Indien u bij uw initiële klacht eenzelfde reactie wilt geven is dit tot vandaag nog mogelijk. Eventueel kunnen wij de klacht op uw verzoek langer openen, zodat na vandaag ook een reactie kan worden gegeven. Mocht u hier gebruik van willen maken vernemen wij dit graag.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

    Ik wens u tot slot een fijne dag.


    Met vriendelijke groeten,
    Isolda
    Klachtbehandelaar
  2. Auteur
    Lon
    Datum
    Beste Isolda,

    Ik ben blij dat de storing eindelijk is opgelost. Dank voor het bericht. Alhoewel er inmiddels al een procedure is gestart tegen ECG Nederland, vind ik het alsnog belangrijk dat andere klanten ook een overzichtelijk beeld krijgen van de chronologie van de klacht en heb daarom alsnog geantwoord op hun reactie. Hopelijk schaft niemand ooit meer iets bij dit bedrijf aan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen