Klacht Consumentenbond: klachtnekompas noemt enkele dagen al langere tijd :'-(

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 306274
Gebruiker
A.W. Weissman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in de loop van deze week een klacht geplaatst over de Staatsloterij die zich niet aan de regels houdt (Wel aanmelden via internet, niet afmelden via internet.
Klachtenkompas stuurt mij n.b. op zondag een mailtje dat de klacht binnenkort wordt afgesloten omdat er al lange tijd niet is gereageerd.
Enkele dagen is al een LANGE TIJD?

De oplossing

Serieuze klachten langer laten staan zodat er misschien eens op gereageerd wordt of totdat de consumentenbond zelf wakker wordt en actie onderneemt.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Weissman,

    Hartelijk dank voor uw bericht over uw klacht over de Nederlandse Staatsloterij. Het klopt dat u gisteren een bericht heeft ontvangen, dit bericht was echter ter herinnering. De looptijd van een geplaatste klacht is 10 dagen. Na elke reactie van bedrijf of consument wordt de looptijd met 10 dagen verlengd. Bij het uitblijven van een reactie wordt de klacht uiteindelijk gesloten.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Consumentenbond

    Imke

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.W. Weissman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?