Klacht Consumentenbond: klanteservice consumentenbond

Klachtnummer
# 179606
Gebruiker
FJE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb verschillende keren een mail gestuurd over het telkens niet ontvangen van de mini gids.
De eerste keer kreeg ik een mail terug dat het te druk was om de mail te beantwoorden.
Opnieuw een mail gestuurd, vorige week donderdag.
Men zou zo spoedig mogelijk reageren.....
Maandag een excuusmail, ze hebben nog geen tijd gehad om te antwoorden.
Vandaag exact dezelfde mail ontvangen.
Jullie hebben altijd de mond vol over klantenservice, nou dan zou ik maar eens energie steken in jullie eigen klantenservice.

De oplossing

gewoon beloftes nakomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Welij,

    Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl.

    Wat ontzettend vervelend om te horen dat u nog geen enkele reactie van ons heeft mogen ontvangen op de door u gestuurde e-mails, waarin u aangeeft dat u de minigids nog steeds niet heeft ontvangen.

    Wij hebben door de overgang naar een nieuw systeem helaas een behoorlijke vertraging opgelopen in het beantwoorden van alle binnengekomen e-mails.
    Ik bied u hier onze welgemeende excuses voor aan!

    Ik heb de minigids Financiële Planning vandaag via PostNL naar u verstuurd. Deze verzending gaat buiten het reguliere verzendproces om.

    U kunt de minigids binnen vijf werkdagen verwachten.

    Nogmaals excuses voor het ongemak!

    Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u een heel fijn weekend!

    Met vriendelijke groet,

    Sabine
    klachtencoördinator







Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen