Opgelost door Consumentenbond: koppelverkoop consumentenbond /verplichtlidmaatschap bij verder oplossen klacht

hoka

klacht is door de consumentenbond afgewezen.
ja dat me logisch omdat het om hun naam gaat. slappe hap
niet professioneel. geen specialisten in huis. makkelijk om direct door te verwijzen naar het kifid.
ik zeg dan mijn abonnement per direct op.
de consumentenbond is gewoon een slap aftreksel van de meeste andere sites die claimen de wijsheid in pacht te hebben.
het kifid had ikzelf ook al uitgevogeld.
nogmaals laat u niet aanpraten dat de consumentenbond u kan helpen want ze hebben totaal geen kennis in huis en verwijzen al snel door naar andere hulpinstanties maar dan moet je eerst lid worden. dit is toch de reinste vorm van koppelverkoop en is bij de wet verboden.

annulering van het abonnement van de consumentenbond per direct

hoka
    dat de klacht is afgewezen was te verwachten daar het klachtenkompas een slap aftreksel is van de consumentenbond.
    Consumentenbond
    Geachte heer Van Horck,
    Zojuist telefonisch contact gehad. Bij deze het abonnement geannuleerd, omdat de vraag/situatie geen Consumentenrecht betreft.
    Vertrouwend erop dat u bij deze naar wens bent geholpen.
    Prashant Harnam
    afdeling Klachtenkompas
    hoka
    de heer harnan prashant van het klachtenkompas heeft mij vandaag gebeld en heeft de klacht naar zeer tevredenheid opgelost.
    deze heer begreep waar het om ging en was direct bereid om het abonnement direct te beeindigen. dez heer is een voorbeeld voor velen . ik zou de teamleiders, wie dat ook moge zijn willen vragen om hun telefoonmedewerkers beter te instrueren zodat het de dienstverlening van het klachtenkompas ten goede komt.
    nogmaals dank aan dhr prashant. perfect opgelost.

hoka

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?