Klacht Consumentenbond: lidmaatschap

Klachtnummer
# 101628
Gebruiker
optioneel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben albijna 3maanden bezig om van een proefabbonnement af te komen maar krijg steeds nul op rekest. ook krijg ik steeds nieuwe nummers van de klachten ik hoop dat het nu eens op lost een van die nummers is152675 mevr j jansen.

De oplossing

dat ik nu eens een eerlijke bevesteging krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,
    U geeft in uw bericht aan, 3maanden bezig te zijn om uw proefabonnement te beëindigen. Mijn oprechte excuses hiervoor.
    Helaas is het me onduidelijk waarom u geen reactie heeft ontvangen van ons. Wij streven ernaar om alle vragen van onze leden maar ook van de niet-leden binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Graag bevestig ik u dat wij het proeflidmaatschap per 31 januari jl. hebben beëindigd. De openstaande kosten hebben wij inmiddels dichtgeboekt.
    Nogmaals mijn excuses voor al het ongemak. Indien u verdere vragen heeft, verneem ik graag bericht van u. Voor nu wens ik u een prettige dag toe!
    Met vriendelijke groet,
    Muhlise
    Service en Advies medewerkster

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen