Klacht Consumentenbond: lidmaatschap

Jacqueline van Knegsel

Wij zijn naar de 50+ beurs in Utrecht geweest. Daar hebben wij ons aangemeld als nieuw lid van de Consumentenbond. Wij hebben een formulier ingevuld. Wij ontvingen daar o.a. de consumentengids van september 2015 en een boek met wandel- en fietsroutes.
Maar daarna hebben wij NIETS meer van jullie gehoord. Geen blad van oktober, november enz. Wat is er fout gegaan?

Zijn wij al lid of kan dit alsnog geregeld worden?

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Van Knegsel,

Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt.

Vervelend dat u niets heeft gehoord na uw aanmelding voor een kennismakingsperiode. Wij hebben inderdaad uw aanvraag niet ontvangen en hierdoor heeft u niets vernomen van ons.

Graag zou ik u willen vragen contact met ons op te nemen met de afdeling Service, 070-445 45 45. Wij zullen nadat wij uw gegevens hebben gecontroleerd, per direct de aanmelding in orde maken.

In het vertrouwen uw vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord, wens ik u een prettige dag toe.

Muhlise Yetim
    Service en advies medewerkster

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?