Klacht Consumentenbond: link bij de klachtenkompas werkt niet

Klachtnummer
# 346155
Gebruiker
Bettyboe9/LondonM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht ingrediënt over een bedrijf,maar de link om de klacht te activeren werkt niet

De oplossing

Me vertellen of en hoe zij mijn klacht kunnen behandelen

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste Bettyboe9,

    Dank voor je klacht waarin je aangeeft dat de link niet werkt. Graag geef ik je mijn reactie.

    Bij het nakijken van uw klacht zie ik dat er 2 (dezelfde) klachten over hetzelfde bedrijf zijn ingediend kort na elkaar (nog geen 10 minuten verschil) Vermoedelijk hebben de bevestigingen en links elkaar dus gekruist en is daardoor een storing ontstaan. Eén van de klachten (klachtnummer 346142) licht inmiddels bij het bedrijf om te behandelen. Hier hoeft u niets meer voor te doen.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
  2. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste Bettyboe9,

    Helaas lijkt deze klacht niet voor ons (de consumentenbond) te zijn. Graag raad ik u aan deze klacht bij Floryday neer te leggen.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
    Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen