Klacht Consumentenbond: Misleidende informatie

Possum

Ik had mijn klacht over een bedrijf opgegeven ... bleek aan het eind dat zo'n bedrijf 2 weken heeft om te reageren, doen ze dat niet, dan vervalt de klacht !
Wat is dit voor hulp, zo reageert toch niemand, dit slaat echt nergens op !!

Daarna wilde ik dit melden , maar blijk ik niet meer bekend te zijn bij "klachtenkompas".
Heb opnieuw een inlog hulp aangevraagd .... blijkt vandaag dat die nieuwe inlog hulp maar beperkt geldig is .... helaas heb ik 24/7 dienst op de pc, dus is die ook al weer verlopen ... sorry hoor maar aan dit soort hulp heb ik totaal niets, jammer van mijn energie en tijd ..

gepaste hulp van de Consumentenbond

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Orsel-Kroon, Zodra een gebruiker van Klachtenkompas.nl een klacht plaatst over een bedrijf dat voor ons nieuw is, dan benaderen wij dit bedrijf gratis. Het is daarna aan het bedrijf om zich al dan niet aan te melden. Hoe graag we ook willen, dit is iets wat wij niet kunnen afdwingen.Uw andere melding is dat uw klacht is vervallen. Dit valt helaas niet na te trekken. Wij hebben ook naar uw andere klacht gezocht, maar kunnen deze klacht helaas niet achterhalen. Wij verzoeken u, nadat u nogmaals een inlogcode hebt aangevraagd, de klacht opnieuw opnieuw te melden.Tenslotte, op de site van de Consumentenbond kunt u veel informatie vinden over het oplossen van klachten: http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/
    Ook kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Consumentenbond. Zij kunnen advies geven over de meest uiteenlopende consumentenkwesties. Met vriendelijke groet, Team Klachtenkompas.nl
    Possum
    het melden van een klacht is 1 ding, lijkt goed maar als de aangeklaagde gewoon doet alsof zijn neus bloed gebeurd er niets, dit noem ik geen "hulp bij klachten".... zo komt de bedrieger er gewoon mee weg , mijn vertrouwen in de CB is danig verminderd, zou kunnen bellen maar wil niet nog meer tijd en geld verspillen aan deze s.g. hulp site !

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?