Klacht Consumentenbond: misleidende mail om klanten te werven?

J. Horneman

ik kreeg een email over televisie abonnementen. Ga ik online vanuit de mail dan zie ik een hoop bla, bla, bla, maar geen vergelijkend onderzoek

ze hebben mijn email adres.

Consumentenbond
    Geachte,

Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het nakijken van de gegevens zie ik dat een nieuwsbrief is verstuurd waarin het volgende wordt aangegeven:

“ Televisie- abonnementen vergelijken
    Vrijwel alle providers hebben een basispakket met zo’n 60 zenders. Wil je meer? In onze Vergelijker kun je kiezen voor de extra zenderpakketten ‘sport’ en ‘film’. Je kunt ook aangeven welke specifieke zender, zoals de BBC, je niet wilt missen.”

Vervolgens staat onder deze tekst een button welke verwijst naar de vergelijker pagina van onze alles in 1 vergelijker. Binnen de vergelijker kunt u bij de optie: “wat wil je vergelijken” aangeven of u alleen een televisiepakket wilt vergelijken of een gecombineerd pakket. U kunt dus uw voorkeuren opgeven. Vervolgens filteren de resultaten zich.

Ons panel beoordeelt providers op kwaliteit van internet, telefonie en digitale tv. Ook beoordelen ze de klantenservice en geven ze aan hoe vaak ze een storing hebben. In de vergelijker kunt u zien hoe de providers scoren op deze onderdelen. Zo kunt u een weloverwogen keuze maken.

Mocht u alleen op zoek zijn naar een overzicht, kunt u deze vinden via https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?