Klacht Consumentenbond: Moeilijk inloggen op Consumentenbondsite

Klachtnummer
# 253806
Gebruiker
Y.C. Rogge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telkens als ik wil inloggen als abonnee op Consumentenbond krijg ik de mededeling dat de gegevens niet juist zijn. Heb ik dan voor de zoveelste maal met veel rompslomp een nieuwe voorlopige toegang gekregen dan krijg ik te horen dat ik geen abonnee ben en niet tot de testgegevens toegelaten kan worden. Ook krijg ik soms te horen dat ik te veel gebruik maak van de Consumentensite terwijl ik er haast nooit kom. Er is altijd wat ! Uw software is verre van gebruiksvriendelijk!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Rogge,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op het klachtenkompas.

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact enkele minuten terug ga ik er vanuit dat u met de juiste inloggegevens nu wel ingelogd komt. Lukt het u nog steeds niet om in te loggen vanwege een onjuist wachtwoord? Vraag dan via onderstaande pagina een e-mailbericht op met uw gebruikersnaam en een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
    https://www.consumentenbond.nl/account/wachtwoord-aanvragen

    Nadat u een nieuw wachtwoord heeft ingesteld bent u direct ingelogd en kunt u weer gebruik maken van alle ledendiensten.

    Ik vertrouw erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Karan
    klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen