Klacht Consumentenbond: Niet adequaat reageren, toezeggingen niet nakomen.

Klachtnummer
# 26160
Gebruiker
123321
Datum
1 reactie

Details

De klacht

N.a.v. onderzoek consumentenbond een Tom-Tom aangeschaft. Deze aanschaf is debet aan een deels mislukte vakantie. Hierover de consumentenbond schriftelijk vragen gesteld waarop geen reactie is gekomen. Zelf initiatief genomen om naar de stand van zaken te informeren (sept '12). Probleem was in behandeling maar binnen enkele weken zou ik een anwoord krijgen. Na maanden nog geen reactie. Telefonisch contact: medewerkster die zich o.a. bezig hield met afhandelen van klachten, gaf aan dat dit niet kon. Zij zou het nagaan en mij uiterlijk de andere dag terugbellen over stand van zaken. Ook dit is al weer enkele maanden geleden en nooit meer iets gehoord.
Bij het plannen van de vakantie, komen de negatieve ervaringen met de Tom-Tom weer naar boven maar wij weten nog steeds niet in hoeverre het apparaat te vetrouwen is.

De oplossing

Zie schrijven 2012

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Schimmel,Op 7 mei jl. heeft u contact gehad met een collega van het adviescentrum. Nogmaals excuses voor de late reactie vanuit onze kant en ik hoop dat mijn collega u naar tevredenheid heeft geholpen.Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen