Klacht Consumentenbond: Niet per e-mail bereikbaar

sad Niet opgelost
Draaidoor

Bij een klacht wordt door Consumentenbond als hulpaanbod deze text gegeven:
"Juridische hulp nodig? Bij de Consumentenbond helpen we je graag verder. Bijvoorbeeld met een juridische brief op maat of bemiddeling met het bedrijf door onze specialisten. Bel 070 - 445 45 45 en bespreek je mogelijkheden."

Als zwaar slechthorende kan ik niet telefoneren. Hier heb ik dus niets aan, sterker nog, ik word gediscrimineerd door deze tekst.

Een e-mailadres vermelden is toch niet te veel gevraagd in deze tijd zou ik verwachten, zeker van de consumentenbond.

In bovengenoemde tekst ook een e-mailadres vermelden zodat ook mensen die niet kunnen telefoneren er wat aan hebben.

Consumentenbond
    mail verstuurd.
    Hartelijk dank voor uw suggestie. U geeft aan dat u graag op de desbetreffende site die u heeft doorgegeven een mailadres zou willen.
    Een mailadres/contactformulier kunt u trouwens ook vinden op onderstaande link.

We kunnen u alleen telefonisch een persoonlijk advies geven als u lid bent. De betaalde diensten brief op maat en bemiddeling vinden gedeeltelijk ook telefonisch plaats. Uw rechten als consument zijn namelijk van verschillende factoren afhankelijk en wij vinden het noodzakelijk om deze persoonlijk met u te bespreken. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend voor u is, maar wij hechten veel waarde aan een juist advies.

Draaidoor
Via omwegen kan weliswaar een e-mail adres gevonden worden. Dat helpt niet want ze volharden dat er alleen telefonisch goed advies gegeven kan worden. Als je niet kunt telefoneren ben dus e uitgesloten voor advies. Gewoon discriminatie op lichamelijk gebrek nog steeds. Slecht hoor.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?