Klacht Consumentenbond: Niet professioneel, slecht bereikbaar, onvriendelijk en onbekwaam

Klachtnummer
# 380467
Gebruiker
EKucuk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zeer negatieve ervaring over pijnpoli Cappelle. Slecht bereikbaar om een afspraak te maken, aantal keer gebeld wordt dagen later teruggebeld. Is de afspraak eindelijk gemaakt, wordt ik een uur van tevoren gebeld dat de afspraak is geannuleerd. Vervolg afspraak maken duurde drie weken. 2 de afspraak weer een uur ven tevoren geannuleerd. Ze geeft aan dat ik voor een afspraak teruggebeld ga worden, niet gebeurt. Ik bel en bericht zehierover, geen gehoor geen reactie. Meld ik mijn ontevredenheid via een bericht, krijg ik een bericjt terug bel mij maar als reactie. Ik vertrouw niet op hun professionaliteit en bekwaamheid vandaar dat ik niet gebruik wil maken van mijn Groupon en verzoek ik de bedrag € 19,95 terug en dien mijn klacht in bij Consumentenbond.

De oplossing

Ik vertrouw niet op hun professionaliteit en bekwaamheid vandaar dat ik niet gebruik wil maken van mijn Groupon en verzoek ik de bedrag € 19,95 terug en vraag ik u om te bemiddelen hierin.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Voor een juridisch advies of verzoek tot bemiddeling kunt u het best contact opnemen met de afdeling Service & Advies U bereikt ons via het nummer 070-4454545.

    Voor meer informatie over bemiddeling kunt u ook de volgende link gebruiken:

    https://www.consumentenbond.nl/webwinkel/recht/bemiddeling

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen