Klacht Consumentenbond: Niet professioneel, slecht bereikbaar, onvriendelijk en onbekwaam

EKucuk

Zeer negatieve ervaring over pijnpoli Cappelle. Slecht bereikbaar om een afspraak te maken, aantal keer gebeld wordt dagen later teruggebeld. Is de afspraak eindelijk gemaakt, wordt ik een uur van tevoren gebeld dat de afspraak is geannuleerd. Vervolg afspraak maken duurde drie weken. 2 de afspraak weer een uur ven tevoren geannuleerd. Ze geeft aan dat ik voor een afspraak teruggebeld ga worden, niet gebeurt. Ik bel en bericht zehierover, geen gehoor geen reactie. Meld ik mijn ontevredenheid via een bericht, krijg ik een bericjt terug bel mij maar als reactie. Ik vertrouw niet op hun professionaliteit en bekwaamheid vandaar dat ik niet gebruik wil maken van mijn Groupon en verzoek ik de bedrag € 19,95 terug en dien mijn klacht in bij Consumentenbond.

Ik vertrouw niet op hun professionaliteit en bekwaamheid vandaar dat ik niet gebruik wil maken van mijn Groupon en verzoek ik de bedrag € 19,95 terug en vraag ik u om te bemiddelen hierin.

Consumentenbond
    Voor een juridisch advies of verzoek tot bemiddeling kunt u het best contact opnemen met de afdeling Service & Advies U bereikt ons via het nummer 070-4454545.

Voor meer informatie over bemiddeling kunt u ook de volgende link gebruiken:

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?