Klacht Consumentenbond: Nog steeds ongewenste emails van de consumentenbond.

sacha55nl

Na meerdere malen uitschrijven en het indienen van een klacht krijg ik nog steeds emails van de consumentenbond. Terwijl mij is beloofd dat ik voorgoed uit de mail-lijsten verwijderd zou worden. Hoe vaak moet ik klagen en mij uitschrijven voor alle emails voordat dit ook daadwerkelijk gebeurd?
Ik ervaar het als enorm storend en vind dat zulke praktijken niet bij de consumentenbond passen.

Ik zou het zeer waarderen als mij niet alleen beloofd wordt dat ik uit de mailingslijst verwijderd wordt maar dat het dan ook echt gebeurd.

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Sterkenburg,Erg vervelend om te horen dat u alsnog een e-mailbericht van ons heeft ontvangen, terwijl u al ruime tijd geleden heeft afgemeld. Dit was niet de bedoeling uiteraard. Ik heb de afmelding in orde gemaakt, alsook uw e-mail gegevens verwijderd. Het zou nu, tenzij u zelf weer opnieuw aanmeld, niet meer mogelijk moeten zijn om een e-mailbericht van ons te ontvangen.Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik hoop u bij deze voldoende geholpen en geïnformeerd te hebben en wens u een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,Stephen
    Afdeling Service en Advies
    Consumentenbond
    Reactie verwijderd

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?