Klacht Consumentenbond: Onbereikbaar

Klachtnummer
# 448419
Gebruiker
S. Fokkema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onbereikbaar.
Nemen telefoon niet op en reageren niet binnen de door hun zelf gestelde tijd op vragen via de mail.

De oplossing

Ik wil dat ze reageren en hun afspraken nakomen

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Fokkema,

    Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas.

    We vinden het oprecht vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Door grote drukte duurt het momenteel inderdaad langer voordat we een vraag beantwoorden en is het ook mogelijk dat u langer in onze telefonische wachtrij staat dan u van ons gewend bent. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zojuist heb ik uw e-mailbericht met betrekking tot onze energievergelijker doorgestuurd naar desbetreffende afdeling en ik vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een reactie ontvangt.

    Met vriendelijke groet,
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?