Klacht Consumentenbond: Onbeschoft behandeld via outbound team.

DonateH

Ik heb begrepen dat jullie ook outbound bellen aangezien mijn vriend dhr Franssen een telefoontje kreeg zojuist. Is het ook mogelijk om te achterhalen wie wij net gesproken hebben zo een 4min geleden? Ik nam namelijk het gesprek over en ik ben vreselijk onbeschoft behandeld, toen ik vroeg naar mijnheer zijn naam en het bedrijf waarvoor hij belde werd de verbinding abrupt verbroken. Ik ben dus héél blij wanneer de desbetreffende persoon hierop aangesproken kan worden en uiteraard hoef ik zelf meneer zijn gegevens niet. Het enigste wat ik verwacht is dat dit wel opgepakt gaat worden binnen jullie bedrijf.

Eventueel het gesprek terug luisteren en meneer aanspreken op zijn gedrag naar de 'klant'.

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Hermans,

Zoals zojuist telefonisch besproken blijkt dat wij na onderzoek geen gesprek/gegevens terug hebben kunnen vinden. U vertelde mij dat de case ook eerder is onderzocht en dat wij dezelfde conclusie kunnen trekken: Helaas kunnen wij u enkel onze excuses voor het ongemak aanbieden. Het vooralsnog onbekende bedrijf in kwestie heeft onze naam proberen te misbruiken voor uw vertrouwen.

Gezien wij u hierin verder niet kunnen assisteren, hebben we afgesproken de klacht als afgesloten te markeren. Ik wens u graag ook via Klachtenkompas een prettige dag verder!

Cai

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?