Klacht Consumentenbond: Ondanks vooruitbetaling werd alleen gevraagd werk opperatingsystem ik had

RaulWiessing

Op 7/11 kreeg ik dit tevredenheidsonderzoek, dat ik heel negatief invulde maar ook dat
we

Volgens onze gegevens hebt u kort geleden bij CB Computerhulp advies of hulp gevraagd bij een computervraagstuk. Wij zijn benieuwd wat u van deze dienst vond. Graag nodigen wij u uit deel te nemen aan een kort onderzoek naar de kwaliteit van deze dienstverlening. Het onderzoek
maar ook dat hielp niet.
Ik kreeg nog een mail van een specialist die constateerde dat ik de vorige dag niet bereikbaar was. Maar dat helpt natuurlijk niet, bel dan een dag later zou ik zeggen.

Uw mening over het contact biedt inzicht in de wijze waarop de CB Computerhulp haar dienstverlening verder kan verbeteren.

Naar de online vragenlijst

Uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld.

Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

CB Computerhulp

Bel me eens. 020 6457618

Consumentenbond
    Geachte heer Wiessing,Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Er wordt z.s.m. contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet,Ravindra Dubar
    Team Social Media
    RaulWiessing
    Ik heb een goede tip gekregen om mijn probleem op te lossen, maar de moeite om ook deze evaluatie te schrijven is te veel gevraagd. Op mijn eerste actie kreeg ik nummer 46023 maar nu wordt dat nummer nooit meer gevraagd en wel een pasword dat ik niet noteerde of zelf koos. Dan kost het nogal wat om dat te achterhalen. De gegevens die ik invulde toen ik on line met de consumentenbond begon (ben al 66 jaar lid) zijn niet te gebruiken. Ook niet te begrijpen waarom max 500 tekens