Klacht Consumentenbond: Ondanks vooruitbetaling werd alleen gevraagd werk opperatingsystem ik had
Details
De klacht
Op 7/11 kreeg ik dit tevredenheidsonderzoek, dat ik heel negatief invulde maar ook datwe
Geachte heer/mevrouw,
Volgens onze gegevens hebt u kort geleden bij CB Computerhulp advies of hulp gevraagd bij een computervraagstuk. Wij zijn benieuwd wat u van deze dienst vond. Graag nodigen wij u uit deel te nemen aan een kort onderzoek naar de kwaliteit van deze dienstverlening. Het onderzoek
maar ook dat hielp niet.
Ik kreeg nog een mail van een specialist die constateerde dat ik de vorige dag niet bereikbaar was. Maar dat helpt natuurlijk niet, bel dan een dag later zou ik zeggen.
Uw mening over het contact biedt inzicht in de wijze waarop de CB Computerhulp haar dienstverlening verder kan verbeteren.
Naar de online vragenlijst
Uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld.
Alvast hartelijk dank voor uw deelname!
Met vriendelijke groet,
CB Computerhulp