Onjuist toegangsniveau

H.A.F. Nagel

Ik krijg nu voor de 3de keer binnen enkele maanden de melding:
Onjuist toegangsniveauJe bent ingelogd maar hebt niet de juiste toegang tot de testresultaten.
Dan moet je een email sturen, een dag of 2 wachten en dan werkt het weer. Ik ben er helemaal klaar mee. Los dit nu eens definitief op, zoek uit wat het probleem is. Dit gebeurt sinds de consumentenbond een nieuw systeem heeft. Moet ik soms eerst mijn lidmaatschap opzeggen en dan opnieuw nieuw lid worden om een account te krijgen die wel bestand is tegen het nieuwe systeem?

Nooit meer deze foute foutmelding.

Consumentenbond
    Geachte heer Nagel,

Hartelijk bedankt voor uw melding op het Klachtenkompas. Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het probleem met het toegangsniveau blijkt groter te zijn dan we eerst dachten. Onze websitebeheerders en technici zijn er inmiddels druk mee bezig en heeft bij hen ook de hoogste prioriteit. Een definitieve oplossing is er nog niet, maar gaat er uiteraard wel komen. Het programma dat toegangsniveaus aanpast naar aanleiding van de status van lidmaatschappen, herkend in sommige gevallen niet correct dat er een actief lidmaatschap is. Dit programma wordt momenteel herschreven en moet voorkomen dat dit probleem aanhoudt. Tot het moment dat het programma is herschreven, is getest (en goedgekeurd) en vervolgens actief gesteld wordt, kan het voor blijven komen dat u een onjuist toegangsniveau hebt. Het doet me niet goed dat ik het probleem zelf niet voor u kan verhelpen.

Mocht u toch tegen dit probleem aanlopen, raad ik het u aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Zodoende kunnen wij de status direct voor u aanpassen. Uiteindelijk mag het probleem dus niet meer voorkomen. We doen ons uiterste best om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Cai

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren