Opgelost door Consumentenbond: onmogelijk in te loggen

eduard

al langer dan een jaar kan ik niet normaal, direct, inloggen.
ik moet steeds opnieuw een nieuw wachtwoord aanvragen.
bij alle andere sites waar ik moet inloggen lukt het altijd probleemloos.
maar bij de website van de consumenten bond nooit...
de fout moet dus aan jullie systeem liggen.
graag een oplossing.
e.l.havinga

graag gewoon normaal in kunnen loggen.

Consumentenbond
    Geachte heer Havinga,Dank voor het prettige gesprek van zojuist. Goed om te horen dat het inloggen nu wel is gelukt. Mocht u in de toekomst onverhoopt weer een probleem hebben met het inloggen kunt u uiteraard (het liefst) telefonisch contact opnemen met onze collega's op 070-445 45 45.U heeft het abonnement na de actieperiode stopgezet. Wij zijn blij dat u dit wenst voort te zetten en daarom heb ik u ook weer aangemeld voor het abonnement per 1-3-15. (In feite loopt het abonnement dus gewoon door en kunt u een mogelijke opzegbevestiging negeren).Ik hoop u op deze manier naar tevredenheid geholpen te hebben en wens u een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,Stephen
    Afdeling Service en Advies
    eduard
    na meer dan 1 jaar problemen met inloggen (dit kon alleen door opvragen nieuwe ww) en vele, vele malen bellen, werd dit probleem door medewerker Imed Ousrouti binnen een paar minuten in 1 keer definitief verholpen.
    bravo voor deze persoon. andere medewerkers zouden ook eens goed geinstrueerd moeten worden. en voor technische zaken liever geen vrouwen inzetten! uitzonderingen daargelaten.

eduard

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?