Onwerkbaar slechte digitale ervaring zonder positieve uitkomst

Klachtnummer
# 251832
Gebruiker
Robertjl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb me net bij de consumentenbond voor 2mnd op proef ingeschreven. Mijn ouders waren vroeger lid en het leek mij wel handig...,
Maar wat een beroerde digitale/digibeten-organisatie is dit nu zeg....
Na eerst een hoop gedoe met inloggegevens bevestigings emails, codes, lidnummers etc eindelijk in 3 stappen de mogelijkheid gekregen om met mijn net verkregen lidnummer in te loggen... (na 20 min geklooi !!). Vervolgens vraag ik als kennismaking en testje mijn eerste testrapportje op en krijg ik de mededeling dat ik "niet het juiste toegangsnivo" zou hebben (terwijl heel duidelijk bij de aanmelding staat dat je de ook eerste 2 mnd volledig normale toegang krijgt tot alles....)

Dacht ik nog: zal wel aan dat gedoe met die aanmelding liggen dus dan doe ik dat opnieuw.... krijg ik vervolgens de melding : u hebt zich al een keer ingeschreven dit jaar... dus ook dat ging niet meer....
Nou ben ik niet achterlijk met computers en inloggen en dergelijke.... maar dit is zelfs voor mij echt TOO MUCH .....
Weten jullie wat?
Laat allemaal maar.... !!!

blijkbaar ging t vroeger op papier en met gedrukte tijdschriften en per post in de analoge tijd allemaal prima met jullie (mijn ouders waren in elk geval altijd erg tevreden) maar dit is echt helemaal niets !!!
Neem van mij aan, als jullie je digitaal zo blijven uiten wordt het nooit meer iets en bestaan jullie over een paar jaar niet meer ....
Wat een superslechte 'on line' ervaring zeg ... dat had ik echt niet verwacht.!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Nieland,

    Hartelijk dank voor uw tijd zojuist aan de telefoon!

    Ik wil u nogmaals mijn welgemeende excuses aanbieden voor al het ongemak dat u heeft moeten ervaren!

    Zoals afgesproken heb ik voor nu uw abonnement bij de Consumentenbond geannuleerd. Mocht u zich in de toekomst toch weer willen aanmelden, dan helpen wij u graag!

    Ik wens u een heel fijn weekend!

    Met vriendelijke groet,

    Sabine
    klachtencoördinator

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren