Klacht Consumentenbond: Oplichting

Kitty

Beste Mw. Men,

Krijg een incasso met een bedrag van 89’00 euro van NDA incasso. Dit komt totaal niet overeen met de diensten die zij (niet verlenen) . De Website is afgeschermd en door een “eenmalige “ betaling zou je gebruik kunnen maken van de Website www..huurcoach woningzoekende in het Gooi.

Dat zij mij het bedrag de incasso bedragen toentertijd die zij geïnd hebben met terugwerkende kracht terug storten. Nooit toestemming gegeven voor automatische incasso’s.

Consumentenbond
    Geachte,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u problemen heeft ondervonden met Huurcoach. Helaas kan ik onder uw gegevens geen lidmaatschap vinden en kunnen wij u niet adviseren. Wel heb ik de vraag voorgelegd en zou u met deze kwestie ook het juridisch loket (https://www.juridischloket.nl/) kunnen raadplegen. Mocht u de klacht willen indienen bij Huurcoach kunt u de klacht via het klachtenkompas ook bij de betreffende instantie indienen. U selecteert dan bij de klacht plaatsen dat het gaat om Huurcoach. Wellicht dat zij nog een reactie zullen geven op uw klacht.

Vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?