Klacht Consumentenbond: Opzeggen abbonement per E-mail onmogelijk, ongevraagd verlengen abbonement

Klachtnummer
# 20353
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hierbij zeg ik mijn abbonemend per direct op opdat deze ongevraagd verlengd is, deze zou nog een halfjaar duren en dan beeindigd worden.
Automatisch daar houden jullie ook niet aan, wel afgeven op andere bedrijven en winkels en zelf de regels en toezeggingen aan jullie laars lopen.
Plus dat geen een link op op te zeggen niet eens fatsoenlijk werkt.
Ben na jaren trouw lid ontzettend kwaad over deze behandeling, graag een fatsoenlijk antwoord.
Mijn abbonemend nr is 04149238.
Ik trek a.s de automatische machtiging in.
Hoogachtend R. van Heteren

De oplossing

Direct beeindegen van mijn abbonemend!
Met stoppen van abbonee kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer van Heteren,Hierbij bevestig ik nog even wat we zojuist hebben besproken.
    Uw abonnement wordt beeindigd per 28 februari. Binnen enkele werkdagen kunt u een opzegbevestiging verwachten. Hartstikke fijn dat we nog even contact hebben gehad, zodat u juist geinformeerd bent. Met vriendelijke groet,Vijay Jarbandhan

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen