Opgelost door Consumentenbond: Opzeggen online lukt niet, dan pech ben je gewoon ongewenst lid, want ja ik heb iets aangevinkt..
Details
Klacht
Ik schrijf me al jaren in bij energie veilingen van de consumentenbond. Blijkbaar is het nieuw dat je nu ook lid moet worden en dit heb ik aangevinkt. Voor mij was dit in eerste instantie niet duidelijk, en bij het checken van mijn account om het online op te zeggen kwam ik in een soort loop terecht, waardoor ik tot de conclusie kwam dat ik toch niet lid was. Totdat er geld van mijn rekening werd geschreven. Bij de klantenservice kom je niet verder, met het commentaar "ja maar je hebt het zelf aangevinkt" Ja klopt, maar nooit de bedoeling geweest dat ik lid werd en online kwam ik in een loop iedere keer in het beginscherm terug! En in plaats van mee te kijken naar eigen site heb ik gewoon pech gehad en gelde er ook nog een opzeg termijn! Nog langer ongewenst lid. Dit speelde zich af eind oktober begin november en december en nu in januari ben ik er blijkbaar van af (nog een herinnering van blijkbaar november)Gewenste oplossing
Kijken of er misschien toch iets mis was met hun site. Ik kwam in een loop, daar moet toch een serverlog van zijn.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.