Opgelost door Consumentenbond: Opzeggen online lukt niet, dan pech ben je gewoon ongewenst lid, want ja ik heb iets aangevinkt..

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576541
Gebruiker
Pascalle Brendel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik schrijf me al jaren in bij energie veilingen van de consumentenbond. Blijkbaar is het nieuw dat je nu ook lid moet worden en dit heb ik aangevinkt. Voor mij was dit in eerste instantie niet duidelijk, en bij het checken van mijn account om het online op te zeggen kwam ik in een soort loop terecht, waardoor ik tot de conclusie kwam dat ik toch niet lid was. Totdat er geld van mijn rekening werd geschreven. Bij de klantenservice kom je niet verder, met het commentaar "ja maar je hebt het zelf aangevinkt" Ja klopt, maar nooit de bedoeling geweest dat ik lid werd en online kwam ik in een loop iedere keer in het beginscherm terug! En in plaats van mee te kijken naar eigen site heb ik gewoon pech gehad en gelde er ook nog een opzeg termijn! Nog langer ongewenst lid. Dit speelde zich af eind oktober begin november en december en nu in januari ben ik er blijkbaar van af (nog een herinnering van blijkbaar november)

Gewenste oplossing

Kijken of er misschien toch iets mis was met hun site. Ik kwam in een loop, daar moet toch een serverlog van zijn.
Geboden oplossing
Het is nu eindelijk onderzocht en niet zo maar afgedaan. Mijn vermoede klopt ook nog en ze gaan het recht trekken. Dus case closed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Pascalle Brendel
    Datum
    Heeft de consumentenbond geen incident beheer? Nogmaals kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem/klacht.
  2. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste mevrouw Brendel,
    Hartelijk dank voor uw bericht. Zojuist heb ik u gebeld, maar kreeg helaas geen gehoor. Ik was graag met u in gesprek gegaan. Ik heb u een mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Gwen
  3. Auteur
    Pascalle Brendel
    Datum
    Beste Gwen,

    Ik zag inderdaad 'telefoon gemist', alleen de mail niet ontvangen. Zou u het opnieuw willen proberen?

    Alvast bedankt,

    Mvg, Pascalle

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen