Opgelost door Consumentenbond: Opzeggen wordt onmogelijk gemaakt bij de consumentenbond

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 629647
Gebruiker
D.F. Beekhuizen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wil mijn abonnement na ca. 50 jaar lidmaatschap opzeggen omdat het te duur is geworden. Maar na een kwartier aan de telefoon heb ik maar opgehangen. Dit is dus waar de consumentenbond zelf tegen ageert. Ook op de site kan ik niet online opzeggen. Niet te vinden. Hoe moeilijk kun je het maken? Dus om het duidelijk te stellen zeg ik per direct mijn abonnement op.
Met vriendelijke groet.

Gewenste oplossing

Hoe kan ik mijn abonnement bij de consumentenbond opzeggen?
Heb al heel lang aan de telefoon gehangen.
Geboden oplossing
Zo is het goed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste mevrouw,

    Zojuist hebben wij elkaar gesproken.
    Ook op deze manier nog onze oprechte excuses voor de lange wachttijden waar wij op dit moment helaas mee te maken hebben.

    Na een kort gesprek hebben we besloten om het lidmaatschap te beëindigen per 31-12-2022.

    Als dank voor uw jaren lange steun aan de Consumentenbond heb ik u een boek aangeboden. Via de link in de email kunt u uw keuze maken en dit aan ons door geven.

    Ik hoop van harte dat uw probleem op deze manier correct is afgehandeld en ik wens u een prettige dag!

    Vriendelijke groet,

    Consumentenbond

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen