Klacht Consumentenbond: Overstapservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45554
Gebruiker
Nol Md
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij overstap van Energiedirect naar Budgetenergie geen communicatie door energiebedrijven , dubbele energienota en voorschotnota transportkosten in 1 maand.
ondanks toezegging Consumentebond dat ales zonder rompslomp zou worden afgewikkeld,

De oplossing

Onderlinge afstemming en niet jaar wachten op eindafrekening.
Duidelijker info van Consumentenbond . Als ik dit had geweten, was ik niet overgestapt.

4 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Manders,Uit onze administratie blijkt dat uw klacht is afgehandeld door Prizewize op 07-01-2014. Wij hebben begrepen dat u een uitgebreide toelichting op uw klacht heeft ontvangen. Uw suggestie sturen wij door naar de betreffende afdeling.Met vriendelijke groet,Team Social Media
  2. Auteur
    Nol Md
    Datum
    Meerdere energienota's in een maand is geen rimpelloze overstap
  3. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Manders,Dat kan ik me goed voorstellen. Ik wil u toch aanraden om contact op te nemen met Prizewize 088 66 99 000. Uw bericht hebben wij doorgestuurd naar de betreffende afdeling.Met vriendelijke groet,Team Social Media
  4. Auteur
    Nol Md
    Datum
    Ivm met vakantie telefonisch contact pas mogelijk na 5 -2-2014MvgG.Manders

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nol Md
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen