Klacht Consumentenbond: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 406702
Gebruiker
Maaikie99
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje online besteld en nu een maand later is deze nog steeds niet geleverd. Nu zou het pakket bij jullie kantoor afgeleverd zijn (klachtenkompas den haag enthovenstraat). Contact opgenomen met alle mogelijke bezorgdiensten maar niemand geeft mijn een antwoord om verder mee te werken. Ik hoop dat jullie mij meer info over mijn pakket kunnen geven.

De oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket precies is en wanneer ik de levering kan verwachten

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste Maaikie99,

    Bedankt voor uw bericht. Direct heb ik voor u bij onze balie nagevraagd of er een pakket voor u is aangenomen (wij zijn namelijk geen verzendbedrijf). Bij navraag blijkt dat wij geen pakket op uw naam hebben ontvangen en dat wij sowieso geen pakketten aannemen van mensen die niet bij ons werken/aan een ander adres zijn gericht.

    Uit uw screenshot kan ik niet opmaken waar het pakketje precies bezorgd zou moeten zijn. Ook lijkt het erop dat wij in een compleet andere stad zitten dan waar u het pakket zou moeten ontvangen.

    Graag ga ik verder voor u na waar het pakket gebleven kan zijn mocht het wel bij ons beland zijn. Hiervoor verneem ik graag hoe u heeft vernomen dat het pakket bij ons zou zijn en of u een idee heeft waarom dit in Den Haag bij een compleet ander (eind)adres afgegeven zou zijn.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
    Klachtbehandelaar

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?