Klacht Consumentenbond: Persoonlijk naam in klacht bij zoeken op internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 36169
Gebruiker
Bas
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste,
Enige tijd geleden heb ik een klacht ingediend via. Website klachtenkompas.
Tot mijn verbazing bij het zoeken op internet via google op mijn naam, wordt de klacht die ik had ingediend getoond.
Is het mogelijk om dit te veranderen/ verwijdere.

Het gaat om klacht # 14392


Bij voorvaat dank

De oplossing

Verwijderen privé gevevens

4 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dadouch,Iedereen mag een klacht op Klachtenkompas.nl plaatsen. De website geeft je tips om je klacht goed te omschrijven. Aanvullende informatie kun je kwijt op een afgeschermd deel, waar alleen het bedrijf je persoonlijke toelichting leest. Een geplaatste klacht blijft maximaal 2 jaar zichtbaar. Er is geen knop om je klacht te verwijderen. Klachten met scheldwoorden of discriminerende taal zijn niet toegestaan en worden eventueel van de website gehaald.De Consumentenbond vindt de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van de gebruikers van Klachtenkompas.nl van groot belang. We behandelen en beveiligen je persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Daarbij houden we ons aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet stellen. Ook hanteren we de regels van het Bel-me-niet register (www.bel-me-niet.nl). In overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens is de verwerking van de gegevens aangemeld bij de toezichthouder, het College Bescherming Persoonsgegevens in Den Haag (www.cbpweb.nl).
    Eindverantwoordelijk voor de gegevensverwerking is de Consumentenbond, Enthovenplein 1, Den Haag.Vragen? Neem contact op met ons afdeling Service op 070 445 45 45. Met vriendelijke groet,Team Klachtenkompas
  2. Auteur
    Bas
    Datum
    Ik ben het oneens dat ik twee jaar moet wachten totdat het bericht is verwijderd.
    Er moet een mogelijkheid zijn om mijn klacht te wijzigen en eventueel mijn privé gegevens te verwijderen.
    Ik vind het onzin om te veronderstellen dat er geen knop zou zijn, deze vraag moet bij de applicatie ontwikkekaar/ beheerder gesteld worden, het is een kleine mutatie die door middel van een query op u database uitgevoerd kan worden.
    Ik zit met privecy probleem en die wil ik graag opgelost hebben.
  3. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Dadouch,Dat kan ik me goed voorstellen. Uw vraag is doorgestuurd naar de beheerder van het klachtenkompas.nl. Hier kom ik z.s.m. op terug! Met vriendelijke groet,
    Team Klachtenkompas
  4. Auteur
    Bas
    Datum
    Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen